o poskytovaní služieb v oblastiach konzultácií, kurzov, školení, seminárov, tréningov, koučingu a teambuildingu.
Článok I. Vymedzenie pojmov
Prevádzkovateľom internetovej stránky www.koucingvpohybe.sk (ďalej len “Step by Step Coaching”) je Natália Tíziková - Step by Step Coaching, IČO: 54583951, DIČ: 1128156623, so sídlom Košice-Západ, Trnavská 1946/45, 04011.
Predávajúcim je Natália Tíziková - Step by Step Coaching, IČO: 54583951, DIČ: 1128156623, so sídlom Košice-Západ, Trnavská 1946/45, 04011.
Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných na stránke www.koucingvpohybe.sk je Natália Tíziková - Step by Step Coaching, IČO: 54583951, DIČ: 1128156623, so sídlom Košice-Západ, Trnavská 1946/45, 04011.
Kupujúcim, respektíve objednávajúcim je každý návštevník, ktorý prostredníctvom web stránky www.koucingvpohybe.sk vytvoril objednávku alebo registráciu. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach www.koucingvpohybe.sk.
Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania na webovej stránke www.koucingvpohybe.sk výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým prostredníctvom webovej stránky www.koucingvpohybe.sk, e-mailovej komunikácie, ako aj telefonickej komunikácie.
Článok II. Informácie o uzatvorenej zmluve, predmete zmluvy a obchodných podmienkach
Predmetom kúpnej zmluvy je poskytnutie osobných stretnutí formou koučovacieho rozhovoru, mentorovaného stretnutia, školenia, kurzu alebo workshopu v oblasti podnikania, osobnostného rozvoja, mentálnej prípravy športovcov a rozvoja mäkkých zručností za odplatu.
Uzavretím kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
Predávajúci potvrdzuje, že poskytne osobné, alebo online stretnutie za účelom koučovania, mentorovania alebo lektorovania v dohodnutej oblasti. Na tieto obchodné podmienky je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi oboznámiť.
Tieto obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť uzavretej zmluvy.
Zmluva je zmluva v slovenskom jazyku, ak tomu nebránia okolnosti na strane predávajúceho alebo kupujúceho, možno zmluvu uzavrieť aj v inom, pre strany zrozumiteľnom jazyku. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzavretiu zmluvy sú zrejmé z procesu objednávania a kupujúci má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky ju skontrolovať a prípadne opraviť.
Článok III. Cena
Nie som platcom DPH.
Všetky uvádzané ceny pri tovare či službách sú konečné. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke www.koucingvpohybe.sk v momente vykonania nákupu.
Článok IV. Objednávka
Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania na webovej stránke www.koucingvpohybe.sk výberom služieb kupujúcim, vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti platby za objednanú službu.
Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou. Kupujúci súhlasí, že má právo na storno objednávky do 24 hodín a súhlasí, že sa vzdáva možnosti odstúpenia od zmluvy po uplynutí 24 hodín.
Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
Kupujúcemu je po vytvorení objednávky automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky.
Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednanej služby.
Článok V. Platobné podmienky a možnosti platby
Kupujúci po vyplnení objednávky či registrácie, je povinný uhradiť platbu pre dokončenie objednávky.
Za služby je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
– platba prevodom na bankový účet
– platba na základe faktúry.
Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.
Článok VI. Dodacie podmienky
Predávajúci je povinný uskutočniť osobné, alebo online stretnutie, alebo poskytnúť stretnutie pomocou elektronickej komunikácie s kupujúcim v dohodnutom dátume objednávky, alebo v inom dátume na základe dohody s kupujúcim.
Spolu so službou je zákazníkovi dodaná faktúra (daňový doklad).
Za miesto plnenia sa považuje miesto, kde je služba dodávaná.
Článok VII. Storno kúpnej zmluvy
Stornovať objednanú službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku.
Koučingové stretnutie môže byť bez poplatku zrušené alebo presunuté do 24 hodín pred termínom. Pri zrušení koučingového stretnutia v deň termínu alebo pri nezrušených termínoch bude zaúčtovaný storno poplatok vo výške 100 %.
Pri presunutí termínu je k dispozícii jeden náhradný termín, pokiaľ nie je dohodnuté medzi predávajúcim a kupujúcim inak. Pri zrušení náhradného koučingového sedenia do 24 hodín pred dňom náhradného termínu bude zaúčtovaný storno poplatok vo výške 100 %.
Článok VIII. Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
Spotrebiteľ nemá na základe zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“) podľa ustanovení § 19 ods. 1 písmeno a) bod 2., právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Článok IX. Práva a povinnosti zmluvných strán
Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
Kupujúci je povinný:
prevziať objednanú službu,
zaplatiť predávajúcemu dohodnutú sumu pred uskutočnením stretnutia,
poskytovať pravdivé informácie predávajúcemu,
poskytnúť predávajúcemu fakturačné údaje,
oboznámiť sa s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Kupujúci má právo:
na poskytnutie koučovacích služieb podľa predmetu zmluvy,
stornovať kúpnu zmluvu do 24 hodín od uskutočnenia objednávky,
vyplniť dotazník spätnej väzby.
Predávajúci je povinný:
dodať kupujúcemu službu v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene, spolu so službou zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k službe ako napríklad faktúru za službu, v kodifikovanej podobe slovenského jazyka alebo iného jazyka v prípade dojednania,
oboznámiť kupujúceho s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami,
neposkytovať osobné údaje kupujúceho tretím osobám, okrem výslovne uvedených v časti Ochrana osobných údajov.
na vyžiadanie kupujúceho stornovať kúpnu zmluvu do 24 hodín od uskutočnenia
objednávky,
poskytnúť dotazník spätnej väzby kupujúcemu.
Predávajúci má právo:
požadovať zaplatenie kúpnej ceny od kupujúceho,
požadovať fakturačné údaje od kupujúceho,
požadovať súčinnosť kupujúceho.
Článok X. Ochrana osobných údajov
Pravidlá ochrany osobných údajov sú podrobne uvedené na stránke www.koucingvpohybe.sk v časti Ochrana osobných údajov.
Článok XI. Náhrada škody pri neprevzatí služby
Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal službu, ktorý nestornoval a zároveň nezaplatil dojednanú kúpnu cenu. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. IX podľa ktorého je kupujúci povinný zaplatiť dojednanú sumu.
Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým administráciu objednávky, ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.
Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.
Článok XII. Záručné podmienky
Záručné podmienky sa na tento druh služby nevzťahujú.
Článok XIII. Záverečné ustanovenia
Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho.
V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim, a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
Odoslaním objednávky kupujúci vyhlasuje, že si prečítal tieto všeobecné obchodné podmienky a súhlasí s ich znením.
Tieto všeobecné obchodné podmienky sú zverejnené na internetovej stránke www.koucingvpohybe.sk.
Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení Zákonov.
Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 15.04.2025.